Обслужване и хранене в ресторанти – какви са новостите

В отговор на покачването на американското затлъстяване, някои политици са предложили разпоредби, които да изискват ресторантьорите да се намалят размера на порциите, премахвайки и ограничавайки някои опаковки храни и напитки. Смята се, че ресторантьорската индустрия може да направи повече пари като използва силата на дизайн в менюто.

В скорошни публикации по мениджмънт в туризма се твърди, че в менюта на ресторанти трябва все повече да се наблегне на по-здрави, по-ниско калорични и с по-високо положително въздействие върху здравето храни. В резултат на ресторантьорските излизащите и финансовото състояние на храната промишлеността това включва поредица от анализи на предишни изследвания, включително лабораторни изследвания в кафенета и ресторанти.

За какво е тази революция в храненето

Всичко това цели да пренасочи вниманието на клиентите към здравословен избор, чрез пренасочване на тяхното визуално внимание при разглеждане на меню, което прави по-здравословни храна, по-вкусни и увеличаване на възприеманата стойност на тези позиции.

Според специалистите по хранене и майстор готвачите в ресторант, вида на дадена храна може да окаже голяма роля над избора на порция. Така вместо нездравословният бургер, посетителят може бързо да се насочи към избор на салата.

Въз основа на изследвания, датиращи от 1980 г. запознати в сферата на ресторантьорство и кулинария споделят, че е имало много изследвания, които показват как ресторанти могат да използват по-смели цветове, контрастиращи на шрифта, или графики, за да направят силно впечатление на клиентите още с разглеждане на менюто. Това от своя страна може да ги накара да забележат по-лесно здравословните опции за избор на храна.

Друг трик е да се поставят по-здравословни храни, по-ниски разходи в предястия пред това да се набляга на най-скъпата покупка в ресторанта. Този подход е известен като меню котва. Чрез позициониране на котвата на видно място в менюто, като на първата страница, ресторант може да направи предястия, които да примамват с визия всеки.

Ресторантите вече използват редица подходи, за да накарат посетителя да мисли за храната и дори да провокира желанието да поръча.

По същия начин, повечето клиенти четат менютата, преглеждайки четирите ъгъла на всяка страница. Чрез поставянето на по-здравословен избор в тези четири ъгъла, които естествено привличат вниманието ни, всеки ресторант може да стимулира продажбите на по-ниско калорични храни.